Sunday, March 08, 2009

Letting go..?

If you know me, you know I like to have things controlled/planned/organized. Not everything of course, I don't care much about small silly things like which movie to see/where to have lunch/which bar to go to/etc. But when it comes to my own life I like to feel that I'm in control, not being controlled.

I'm having a lot of difficulty at the moment accepting that in "the current economic climate" etc etc; I really don't have much say at all in what's happening in my life. No one does, of course - I'm not stupid, I realise that. But I'm used to having choices, to be able to steer my life where I want it to go. And so far - in a very broad sense - wherever I've wanted to be, that's where I've ended up.

All of a sudden I'm not in control of anything - life/living/work... it's really scaring me.

But I have to learn to take a deep breath and let go for once. Otherwise I'll worry myself sick. So here we go, deep breaths, closed eyes, counting slowly to ten....

....letting go.

L x

6 comments:

Erika said...

Bra gjort där. Inte rba att oroa sig! *slänger över en kram från snöiga Sverige*

Anonymous said...

Hej vännen!

Jag kommer gärna förbi o hälsar på med Salma! Blir säkert jättetrevligt! :D
Hur är det med dig?
Jag har inte fått nåt napp på jobb än, men har en massa att söka, fast inte i fagersta. Kanske blir flytt, vi får se.

Hoppas allt e bra med dig!
*kramar*

Lisa B said...

Erika: nej jag veeeet men det ar svaaaaaart.... :) sen mitt beslut att gora mitt basta att inte oroa mig sa kanns det battre iaf

Louise: va bra, jattekul! :):) jag borde fatt tillbaka mitt gamla svenska nummer igen, sa jag kan sms:a fran det pa torsdagen nar jag ar framme hos mamma!

Erika said...

JA vill åssååååå hälsa påå! :P

Ska du komma till Byn o hälsa på? =)

man kan inte göra mer än sitt bästa. :)

Lisa B said...

Erika - klart du ocksa far komma halsa pa! jag komemr bara vara hemma over en dag, skulle egentligen vara hela helgen i sthlm men blev andrade planer! sa jag bjod helt frackt hem louise och salma till mamma ngn gang under torsdag dag (26/3) pa en fika! inte bestamt tid men du ar saklart valkommen! :)

Erika said...

hehe snällt. Får se om jag kan! jobbar förmodligen em då tyvärr. :/ Men ni kan ju höra av er om tid så får jag se om jag hinner med. :)

*london here we come* vore majsigt. :)